Úgy volt hogy nem lesz, aztán Pick lett, de Herz van. És bár dizájnról ritkásan értekezünk, itt az ideje.

A Herz vakmerőn ráment a népi hímzésre, amit, ha csak hallok, és nem látnám, instant facepalm. Még egy matyó, vagy kalocsai arculat, pláne egy nagy cégtől, ez nem sikerülhet. Erre sikerült.

Jó, nem az első eset, hogy sikerül, lásd MTV 2007-ben futó kisködmönje (ez a stílus azóta csúnyán megkopott, de ez egy ilyen műfaj, kopós), vagy a USE fekete-fehér kollekciója, ugyanabból az évből, akkoriban nagyon ment ez a hímzésfeldolgozás, lett is sok kínos foskarika belőle. Nehéz terep ez az egyszeri, de öntelt magyar művésznépségnek, és a bizalmatlan megrendelőnek, együtt megakadályozzák egy magasabb ingerküszöbű fogyasztó szívgyökerének matyóvirágos megkapirgálását. A Herz terméke ráadásul a városi fiatalokhoz szeretne szólni. Magyarul. Akkor ezt kéne összeadni.

A szalámirudakról elsőre nem is a szalámi jutott eszembe. Fekete, virágmintás, vadul csillogó celofán, piros szív, és a töltelékárukat sujtó forma, hej, de jó kis nemzeti vibrátordizájn ez. De felkaptam a fejem, és városi fiatal is vagyok, bejön a drámai fekete, fehér és pirosra építő, szado-mazo-matyó vonal, amit akartak, megkapták. Különösen meglepő, hogy bevállalták a fekete színt, amit kolbászpapíron elég ritkán látunk, hiába trendi most a csomagolásokon. Jobban megpiszkálva, a logó nemzetiszín kerete fölösleges, (identitásnak elég nekem az alaposan beégett stílusú virágminta) és a vékony arany csíkot elhagytam volna, vagy a színes, termékenként változó árnyalatú sárgákat teljes szélességében aranyra cserélném, egy kis Jeff Koons sosem árt, és úgy a pornós vonal is egyértelműbb lenne. Pont ezért érthető, hogy nem ezt látjuk a boltokban. Tetszene a csikós-gémeskutas vonal modernizálása is, azt eddig senki se vállalta el.

A szalámikat ki fogjuk bontani és megkóstoljuk, sőt, a kóstolásba beleküldjük a Kométa és a Pick téliszalámiját is, de most nem akartunk semmiféle befolyást, a mai nap csak látványé volt.

A portálon az elmúlt hónapok legjobb ételcsomagolásait mutatjuk be, közöttük még egy magyar termék, az új macskanyelv.

Tetszik az új Herz csomagolás?